Ønsker du å jobbe i Nord-Norges største IKT-virksomhet?

Vi har ledig stilling som rådgiver i vår kunde og serviceavdeling, og er på jakt etter deg som er flink på kundekontakt og tilbudsarbeid. Søknadsfrist er 31. desember 2017. Arbeidssted enten i Tromsø eller i Bodø. 

Vi ser etter deg med "glimt i øyet", som er positiv og ønsker å bidra til god pasientbehandling.

I Helse Nord IKT har du en meningsfull jobb med interessante og krevende arbeidsoppgaver, og med gode muligheter for faglig utvikling.  Du får en sentral og viktig rolle i seksjon for kundeoppfølging, og jobber direkte ut mot sykehusene i Helse Nord.

Målet vårt er å gjøre den beste teknologien tilgjengelig for sykehusene, og på den måten bidra til en effektiv og god pasientbehandling.

Seksjonen har i dag 8 ansatte, med kontorsted både i Tromsø eller Bodø. Hovedoppgavene er initiering av oppdrag, prosjekter og nye tjenester, samt inngåelse av avtaler. Vi ser gjerne at du bidrar til utvikling av leveranseprosessen.

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav
  • Erfaring med kundekontakt og tilbudsarbeid
  • God kunnskap og forståelse for drift av IKT-tjenester i store organisasjoner er fordel
  • Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner på norsk og engelsk
  • Du må kunne identifisere deg med våre verdier: Kvalitet, trygghet og respekt
  • Utdanningsretning IKT fag, Salg/Markedsføring

Er du som menneske serviceinnstilt, en god relasjonsbygger og har evne til å takle ulike mennesker, anbefaler vi deg å lese mer om stillingen - og ser gjerne at du søker!  

Mer om stillingen