Er du vår nye Problem Manager?

Bli med å viderutvikle Nord-Norges største og mest avanserte IT-miljø!

Analytisk, reflektert og glad i å lede prosesser knyttet til løsning av tekniske og funksjonelle problemer? Vi søker en drivende dyktig person som vil være med på laget.

Helse Nord IKT sin avdeling for tjenesteproduksjon, har ansvaret for drift og forvaltning av Helse Nords IT-løsninger som benyttes av 18.000 brukere 24 timer i døgnet – hele året.

Som Problem Manager får du en viktig rolle i arbeidet med å profesjonalisere forvaltningen av de regionale IT-løsningene.

Du blir en del av teamet som har ansvar for å håndtere hendelser og alvorlige hendelser (ITIL-prosessene incidents og major incidents).

I tillegg har teamet ansvar for å følge opp både interne og eksterne aktører og leverandører, for å sikre at kjente feil lukkes og at ukjente underliggende årsaker til feil og hendelser avdekkes. Du vil også jobbe tett sammen med andre ressurspersoner (tjeneste- og fagansvarlige) for å ytterligere videreutvikle og profesjonalisere oss som organisasjon.

Arbeidssted enten Tromsø eller Bodø. Søknadsfrist er 21. august.

Interessert?

Se hele utlysningen og søk på stillingen her